12e maj 2011

hejhopp. idag var det ännu en chilldag i skolan, Jag kicki och danni drog hem till mig så att jag kunde hämta lite pengar innan vi drog till centrum, måste säga att gubben som körde bussen var skit jobbig!
vi hann bara gå in i en affär sen var vi tvunga att åka tillbaka till skolan för att träna inför niornas show. men det var typ fem personer där och han skickade typ hem oss direkt. hatar honom! men jag köpte en jätte gullig blus i varje fall! hih, slänger upp en bild sen.

idag i skolan fick vi göra roliga saker faktiskt, det roligaste var salsa med Tito haha han var så himla skön asså. jag och danni var på idag asså, vi plus kicki funtar på att börja ta salsa lektioner, haha! det var i varje fall skitkul! .... Nu blire ondskan, måste läsa rätt mycket nu, har inte läst varje kväll, aj aj. I morgon är det fredag! gilla gilla gilla! ♥

slänger upp bilder från i tisdags då sötaste danni bjöd oss alla på pizza, vi hade det mysigt vid vattnet, det var riktigt härligt! sommaren är här! :


dom sötaste (dock har jag inte bilder på abmer och killarna, för min fb e cp just nu...)
♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0