tro. hopp. kärlek

nu har min släkt åkt hem så nu ska jag sitta vid datan och plugga lite, om jag orkar. är så himla trött efter igår.

igår var det lördag och då var det dagen efter min fest, vi gick upp tidigt för att gå upp med bellis eftersom hon skulle och träffa sin boy (the true lovers) hihi... så på kvällen drog jag och kickan till gården och de var så dött där, nästan inga där så vi drog hem till marcus och där slocknade alla förutom marcus haha.. sen i morse gick man upp tidigt för att fixa lite och baka och gräjjer, i varje falll därför är jag trött inte sovit så länge.
nu kom patrik upp på mitt rum så ska kolla lite på teve med honom skönt, orkar inte plugga :) hehe ♥

juste tack för presenterna! jätte fina! shopping nästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0