today i am a happy girl

asså idag har varit en så otroligt skön dag! ... jag hängde med till systers jobb och var med henne där och fick göra lite saker, hade det jätte mysigt där. Senare kommer min systers kollega och föreslår att jag kanske skulle kunna ta hål i öronen, inget mig emot. Vi gjorde det och ena gången pep jag till så feg som jag är, haha. neh men det var riktigt najs, slänger upp en bild när mitt öra inte är svullet och rött x) sedan efter jag och syrran hade ätit dagens ute så gick jag och köpte en present till min bästa vän, hoppas hon gillar den!, sen köpte jag lite smycken ett par solglasögon som jag är kära i, lite udda men ändå min stil, hehe.. sen köpte jag lite grejjer från makeup - store sen fick jag ännu ett fnatt och köpte ett par converse till moi! hihi älskar dom! nya, vita och frächsa!

tog en jävla tid att komma hem bara, kom hem vid åtta och då kommer jag på att jag ska ha fika med mig på no lektionen i morgon, och det är ju inte bara jag som ska ha, utan ska bjuda hela jävla klassen! så pappa kör ner mig till ica i morgon bitti.. haha han kör mig typ överallt, rätt najs! ;)

aja nu ska jag hämta fram lite filmer och sedan har jag packat klart för helgen! Blidö here we come! wiihoo! ♥


senaste gången jag var på blidö med kickan!

vi var mer än mätta kan man ju säga...

och den bästa bilden från blidö, kickans pappa försökte ta kort, så himla skön asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0