SWEET SIXTEEN

idag fyller jag år! hihi en skön känsla! 16 idag så det blev sweet sixteen för mig, fick tiara och allt ;) haha..
 
skippade skolan och drog in med familjen och putte till stan och åt dagens och gick på bio och gick runt och kollade lite, köpte saker till fredagen och hade det mysigt. fick också en massa sms och tackar för allt fint ni sa!
och kickan sjöng för mig! hiih tårögd ;)

nu ska jag ner med familjen och mysa. i morgon blire skola, men de ska bli kul faktiskt! ♥


vaknade med dom här på sängen


bamse ville också ligga i sängen


en trött nathalie som öppnar lite presenter


ja, ett glatt leende från mig? haha


åt på london


ja inte mycket att skriva här, men här åt vi. haha


jag och mamio


jag som äter


en av många presenter! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bilder på allt du fick

2011-03-09 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0