något jag ville dela med mig om.

under 2010 och 2011 har så mycket förändras i mitt liv. fick nya vänner och förlorade vissa.

Kristin olausson. namnet som betyder så mycket för mig och de bevisade jag när jag började gråta av hennes fina present i fredags. Hon är en sann vän som lyssnar och finns där för mig, hon har alltid fått mig på glatt humör under mina mörkaste dagar. vi har känt varandra i fem år och under de senaste året har vi kommit varandra väldigt nära. Hon är den som vet allt om mig och jag vet att det stannar hos henne. Vi har aldrig tjafsat under de fem åren vi känt varandra. Kristin du kommer alltid att vara min bästa vän! längtar till vår resa till turkiet!

Jag har förlorat vissa också. några är jag glad att slippa, vissa blir jag äcklade av, .. han var bara rent ut sagt en idiot! haha. Men jag har fått nya kompisar.

Markus och Jonathan, har känt er sedan ettan och är glad att jag träffade er! ni får mig på glatt humör och er kan man lita på.

Sen 2011 träffade jag en ny kompis, Isabelle carlsson. Hon är så himla trevlig och en härlig och underbar person. Jag har inte känt henne så länge men jag har redan en massa minnen med henne! vill lära känna henne bättre! hon får mig att skaka av skratt och hon förstår mig, hon är också en man kan lita på.

Josefin bladh, min bästa vän som jag känt sedan dagis. Hon är en så skön tjej och har en underbar personlighet!
för något år eller två tillbaka så bytte hon skola, vi tappade kontakten lite men vi ses fortfarande och det vill jag inte ändra på, det ända jag vill ändra på är att vi ska träffas oftare! Jag kommer alltid att minnas våra tider när vi dansade hos anna eller när vi sprang hem på rasten för att läsa twilight eller när vi satt och sjöng i köket! ler varje gång jag tänker på det.

ville bra dela med mig om det.










Kommentarer
Postat av: crizs

du är underbar gumman, älskar dig så otroligt mycket! pussss! <3

2011-03-13 @ 22:20:54
URL: http://crizs.blogg.se/
Postat av: isabelle

Du är helt fantastiskt Nathalie. Gud vad glad du fick mig just nu! Du får mig alltid glad! Älskar all den glädje du förmedlar, ditt underbara leende! Vi har haft väldigt kort tid tillsammans men ändå delat så oerhört mycket tillsammans! Pratat om killar och annat och det bästa att jag vet att det bara stannar mellan oss. Jag kommer alltid finnas vid din sida, du är en underbar vän och jag är så glad att jag lärde känna dig! Du är så söt, så fin, glad, snäll och bara helt underbar! Jag älskar dig! <3

2011-03-13 @ 22:25:13
URL: http://beldec.blogg.se/
Postat av: Natha

jag älskar er båda så otroligt mycket <3 ord går inte att beskriva!

2011-03-13 @ 22:30:31
URL: http://nmhs.blogg.se/
Postat av: Josefin

Älsklingen min du är så fin, INSIDE AND OUT! ♥

2011-03-14 @ 16:09:55
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/
Postat av: Natha

du med hjärtat!! don't forget that! <3

2011-03-14 @ 17:18:35
URL: http://nmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0