klockren

#1: haha, något jag måste dela med mig! två händelser som kickan failade på .... först i omklädningsrummet, där kickan prövade en klänning, men klänningens alarm var precis vid dragkedjan så vi fick inte av den. Så jag springer ut och letar efter en som jobbar där... och det är självklart kö, alla glor på mig när jag frågar efter lite hjälp så jag var bara tvungen att betona ordet KOMPIS haha... Sen kommer hon från kassan till omklädningsrummet och försöker dra ner dragkedjan, Hon försöker verkligen och det fick mig att skratta ännu mer ... men vi fick tillslut ner dragkedjan så allt funkade tillslut.

#2: okej, efter det där i omklädningsrummet så går vi till lindex och sedan till några andra affärer, men när vi kommer till ginatricot, snubblar kickan till, eller halkar och nästan slår till mig! hon i affären som jobbar tittar roat och chockat på oss medans vi rodnar och skrattar. så kul! kickan halkade till många gånger måste jag säga. det var så himla kul! det skulle man haft på film!


kickan ?? ;)


Kommentarer
Postat av: crizs

hahahah nu tycker jag att du är lite taskig mot mig... haha neej jag är en människa som kan bjuda på sig själv, and i love it! :D <3

2011-03-03 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0