gårdagen rockade

ligger i sängen och lyssnar på lugn musik för jag mår inte bra asså, ont i huvudet och så himla trött. Men de var så värt de!

Igår kom kickan och bellan lite innan och då började festen för mig! sen kom alla andra vid sju och då åt vi... e
efter de så hade vi de gött ;) neh men det var en så lyckad fest, den bästa festen jag haft. klockrena stunder som jag alltid kommer komma ihåg, och mina fina presenter jag fick, tack alla! ni rockar. skulle inte klaga på att ta om dagen.. de ända som var lite jobbigt var när vi skulle sova. fan vad varmt! tycker lite synd om bella hon hade tydligen inte haft så mycket plats och låg halvt på golvet, och på golvet sov kickan efter en stund. haha. men jag lyckades hålla mig kvar under de varma täcket.

nu ska jag nog äta något litet och sedan se när mina bilder kommer från gårdagen, jossan tog  ju med sig en system kamera och de var en av höjpunkterna den kvällen ;) !! ♥


en bild på mig från efter min färgning, la aldrig upp en :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0