early night

nu har jag precis kommit ut ur duschen så ska redan hoppa i sängs för i morgon blir det tidig uppgång, ska få cash av mamio och sedan blire att fixa sig lite, ska in till stan med kickan, blev fredag i stället ;) så det blir en shoppingrunda, yeey! hehe... inte bra nathalie inte bra...

Ska passa på att köpa lösögonfransar till min middag, kommer inte ha tid att åka till centrum eller så... har hela nästa vecka planerad, och de gillar vi ;) hehe.. måste planera lite med kickan om middagen också.. aja nu ska jag lyssa på en låt... jag och bellan såg the perfekt man, och fastnade för ena låten I will learn to love again, man blir bara så glad av den, speciellt efter filmen... undra hur många gånger vi har spelat den egentligen... slänger upp den på bloggen i morgon :) aja sweet dreams. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0