3 mars 2011

nu sitter jag på mitt rum och väntar på att min billys pizza ska bli klar.. snart kommer bellan hit så får se vad vi ska hitta på då! kommer i varje fall bli kul!

är lite stressad för snart är det redan helg och på tisdag fyller jag år? varför är jag stressad för det, tja, fråga mig inte? haha... vet själv inte varför jag är stressad, kanske ska till ett speciellt ställe som jag väntat på att fixa i flera år nu! yey! men man måste boka i förväg och har jag gjort de? neh.. haha, men så fort de har tid ska jag dit har mamio sagt! :D

men det blir ingen skola för mig på tisdag, utan jag får välja vad jag vill göra, en dag i stan med hela familjen? låter prima! (Y) ♥


Kommentarer
Postat av: Jonte

forskarfredan ;) fett slapp dag ju xD <3

2011-03-03 @ 14:36:13
Postat av: bellan

hahaha ah och en varm dag speciellt när man letar efter en huvudvärkstablett, och en toa ! x) <3

2011-03-03 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0