dagarna som gått...

halloj! idag vaknade jag tidigt, typ vid sex på morgonen helt galet fan. haha, i tisdags var jag och syster inne i stan och hade de mysigt, hon köpte bikini och jag köpte en långklänning, byxdress i vit med lite virkat, underkläder och lite tröjor. skit skönt asså.

sen i onsdags alltså igår var jag med kickan hela dagen, vi låg och solade med olja och sedan gick vi ner till norrviken för att bada, där träffade vi domme nina och emir elin... ah en massa så det var härligt. runt fyra gick jag och kicki hem till var och sig, jag tog en dusch och somnade sedan till typ åtta. inte mycket mer att berätta om den dagen.

idag ska jag vara med min barndomsvän! :) ska bli riktigt mysigt och skönt, senare vid middagstid ska jag träffa danni och kickan om dom kan då, så vi äntligen kan fira kickan! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0