niornas show

hejhopp! idag är det fredag och idag hade vi våran show.. som sög! :D haha.... den kunde varit mycket bättre men någon bestäämde depplåtar, aja, dansen och spexet var roligast!

nu ska jag börja fixa mig, snart ska jag äta och efter det blire utgång för oss tjejor och killar.
men det får inte bli för sent, för i morrn åker vi alla till stinsen för att kolla lite, jag och amanda ska fixa naglarna så det blir chill! och juste! jag köpte en ny balklänning igår! söötaste danni var med mig och fick vänta tills mina föräldrar hade sagt ja (A) men vi kollade på förhäxad medans vi väntade (asså det är sjukt, vi säger samma saker, gillar samma saker! helt sjukt, loove you sockerpuff), jag somnade dock när vi kollade charmed, sorry igen ! ;$ hehe

aja nu måste jag in i duschen, för jävla varmt! men det gillar vi!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0