I can't be tamed

hejhopp! :) har pluggat matte ett tag nu och får lite damp just nu. haha, men det går över, ska ner och äta en lion hahaha... idag har jag solat mycket! sen har jag bara pluggat, och sovit, så himla trött! måste vila upp mig efter helgen fan x)

asså omfg, en vecka kvar i skolan, innan vi slutar har några kommit fram till att ett matkrig ska bli av, vattenkrig och något mer. men det får vi se om, fett kul med matkrig i varje fall! jag e så på!! hehe rektorn se upp säger jag bara (a) skojar.. eller ?
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på mulan! wihoo, fett länge sen fan.. aja sov sött! (som många andra nätter kommer jag drömma om dig!!♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0