7e juli 2011

hallåå däär!! sitter vid datan, ska snart till centrum för att möta danni på en fika :) tydligen så har hon köpt en avskedspresent för mig? jag ska tvinga henne att ta presenten själv hihi (A)

i morgon blire att packa och lördag tja då kommer jag ligga vid medelhavet och ha det super härligt! åh fyfan det börjar pirra lite nu! bara vi inte dör på planet... men då går det i alla fall snabbt som jag brukar säga. haha neh men driver, allt går säkert jätte bra... i centrum ska jag också köpte lite saker, en bok (det är ett måste) en sak till mamio som hon ville ha och  tja det e lite boring att jag skriver vad jag ska köpa här, kanske visar upp dom sen istället. haha..

aja nu ska jag ner och fixa fram lite pengar, juste hittade en 50 :- under min soffa eller vad fan de kallas, haha.. så den försvinner idag ! hihi aja tjingeling. hare bra! ♥



när vi grillade för ett tag sen, älska våra grillningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0