25e juli 2011

halloj! :) måste bara säga att harry potter var skit bra! .. trodde fan att när han dog så skulle filmen sluta! hehe, men nej :) filmen var i varje fall awesome! ... men det är fett synd att det var sista filmen.

i dag har jag äntligen kunnat sova till tio! jag har typ vaknat senast halv åtta det senaste dagarna och det har varit lite irriternade... idag blire att tvätta och fixa. och kanske fest senare ikväll, får se hur allt blir! Sen i morgon drar jag och mamio till centrum för att köpa skor och kanske någon liten tröja till mig! :) jag vill gärna ha en till långklänning! men det lär jag inte köpa hehe, men eftersom mamma är med vet man aldrig x) ♥

175927_460s_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0