live, love, laugh

då sitter man i köket, snacka om att dagen har varit seg för mig idag ahaha. men killarna får mig nog på busigt humör. ingen tvekan där inte. haha.

Idag hade jag tänkt plugga men det gick inte så bra, så de får börja på fredag om jag orkar efter bion.. i morogn tar jag tåget in och träffar syrran, det blir antingen stan, solna, stinsen. får se hur sega vi är + att det är en röd dag, alla affärer e inte öppna eller så stänger det tidigare, som ni fattar tänkte inte jag och syrran på det fören idag. haha. Men det ska nog funka. aja nu blir det tråkigt, skriver för mig själv. igen. ha en mysig kväll, själv ska man kolla på premiären av: svärdet och spiran haha! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0