i heart you

det här stod på min logg nu när jag loggade in på min fb:

du är fin som du är när du står med mig här gör dig inte en massa extra besvär utan va som du e och så ska du få se, du är värld allt som livet kan ge. för varje liten sak som du gör, varje litet ord som jag hör får mig att förstå att en vän som är så. E DET FINASTE NÅGON KAN FÅ!

älskar dig mest! du är en sann vän och har alltid varit där för mig, mina bästa minnen har jag med dig ska du veta. vi har inte gått igenom några uppe och nere dagar utan bara en massa uppe! fem år har jag kännt dig. jag ser fram emot så mycket med dig, allt vi planerat ska vi se till att det blir av. du är som sagt en sann vän, älskar dig kristin olausson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0