3 januari 2011!!

sitter och väntar på att grabbsen ska komma till mig nu! .. har nyss ätit men åt faktiskt inte mycket, sedan nyår har jag inte varit sugen på mat :/ haha och jag vet varför. haha. Nyår var bäst, har aldrig haft en så bra nyår i hela mitt liv, och många till får gärna vara likadana! shiet. Kickan och jag trodde vi skulle ta så många foton men vi tänkte fan inte ens på att vi hade med oss en kamera så det blev äh.. 5 foton. haha fail!

Idag har jag varit med grabbsen och gjort lite olika saker, har faktiskt lust att se om a nightmare on elm street. den var skitbra!

nu ska jag i varje fall kolla med mamio när jag måste vara hemma i morgon, ska på teater med the family så ska bli kul!


en bild från när jag och kickan var på puttes fest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0