sunday

nu står jag framför min gardrob med snurriga tankar kring min klädsel idag.. haha, jag är alltid så här så om några minuter kommer min gardrob ligga på min säng, kickan vet bäst hur jag är med kläder hehe ;)

igår hade jag jätte trevligt, haha jag och patrik svimmade nästan av all mat vi ätit, så som en ursäkt för att lämna bordet väckte vi bamse och gick ut med honom. haha, men men. plus att jag spillde på mig själv också, så mycket som jag slabbbar ;)

snart ska jag och syster till stinsen och kolla runt, hon ska fixa naglarna och kanske jag med, men jag tror ej det. måste spara pengar så :/ aja, nu måste jag dra på mig något! måste ju skynda mig eftersom det är en söndag. alla affärer stänger typ 4 eller vad de e?? sämst ju! ♥


längtar tills jag får min jacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0