min myskväll med bellan

igår hade jag och bellan det mys! vi gick ner i det kalla vädret till ica för att köpa lite gott, sedan när vi kom hem så satte vi på the last song, haha söt bellan är! eftersom jag sett den så många gånger så fick jag bara lite tårar, men bellan grät av sig! men det var bara kul.. vi pratade om en massa vilket kändes skönt! känns som jag kan prata om allt med henne! vi pratade en massa skvaller och kom fram till saker som ingen annan kommer veta om utom vi. hehe... men vi deppade inte bara utan skrattade jätte mycket. ska slänga in en video från youtube som vi skrattade åt, hur man äter en morot, normal! haha inte så... lite bilder från igår då..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0