i can see it in your eyes, you feel the same about it as i...

ÅH JAG KAN KNAPPT VÄNTA LÄNGRE. oj caps. inte alls meningen! *host*

snart, okej i sommar åker jag och kickan till turkiet. rent ut sagt, fan vad jag längtar! jag och kicki blir helt galna när vi tänker på det. oss i side stad på restuaranger och shoppa galet! och ragga killlar.. kanske inte.. men man kan ju alltid hoppas ;) haha.. neh det är bara för bra för att vara sant! .. det är just det vi tänkt  på. under de fem åren vi varit kompisar har vi aldrig bråkat eller ens små tjafsat typiskt om vi skulle göra det där, men det tvivlar jag på.. (ta i trä) haha. ville liksom bara få ut det ur mitt system ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0