best of kickiii= mamma... ah? .. du luktar bajs!

haha, jag förlorade igår! fett synd, tio kr! :( haha.. neh men det ska jag inte snacka om nu.. utan idag har jag varit i plugget först, sen gick jag hem och hämtade pengar innan Jonte kom och hämtade upp oss. Vi åkte till bowlingen och undra vad vi gjorde där? jo bowla haha.. sen åkte vi hem till honom, gav honom presenter! sen såg vi en film skrattade som vandligt, men idag var än ännu bättre dag! sen blev det en massa mat också...

nu kom jag nyss ut ur duschen, har prov i morgon och inte pluggat på det. men ska ändå typ sova nu, men men. det var värt det ! man fyller bara år en gång om året liksom ;) ♥

(haha, jonte vann på bowlingen med över 200 poäng! känns inte bra, inte bra.. haha fast jag förväntade att det skulle gå dåligt för mig, gjorde ju johan brant kast, hehe)


Kommentarer
Postat av: crizs

hahahah bästa rubriken i världshistorien! :) <3

2011-02-23 @ 20:31:29
Postat av: natha

hahaha eller hur! <3

2011-02-23 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0