torsdagen den 8e december 2011

hejhej! jo egentligen så skulle jag gå till skolan idag men det blev knas i morse. när jag vaknade satte jag mig upp och kände att det var lite kladdigt runt munnen, chocken jag fick när jag tände lampan och såg blod runt näsan! usch! jag hatar blod och blodlukt och allt, usch spydde nästan fan.. det var skit äckligt! och det slutade typ aldrig så jag la mig i sängen och lutade huvudet bakåt ett tag, klart så somnade man om -.- och vaknade typ vid tolv. jag blev fett sur men men.. skola i morgon i alla fall, så nu sitter man här. ska väl se på film lite, duscha och käka chill dag i alla fall ;)
juste, igår var det ju KU.. jag gick aldrig ner dit och sjöng, ingen skulle typ sjunga. Så jag kom vid sju tiden, vi skulle tydligen baka ett pepparkakshus, älskar pepparkaksdeg! hihi.. haha jag bakade typ inte, jag satt och små käkade lite deg och glasyr. skit gott! :D .. tjockis man är! .. efter det satt jag och grabbarna och snackade ett tag i sofforna och sedan drog jag hem :) neh nu ska jag ner och käka. puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0