christmas tree

hejhej! åh julkänslan är igång! haha, om någon halvtimme kommer mormor och morfar, då blire dopp i grytan och lite julskinka, hur gott som helst ju!! hih.. har redan öppnat några presenter, fick ett kort med 500 kr, sen så fick jag presentkort på salt, 250 kr, och duktig som jag är har jag sparat mitt studiebidrag .. så just nu har jag 2050 kr att shoppa för! heheh, fick present kort från ylva på tre hundra kr plus ett halsband också!, hih.. åh härligt, kommer bli galen när jag ska in till stan och shoppa hihi ! ♥
första bilden är på granen där nere, och andra bilden på min gran :)
kolla alla julklappar! åh jag går och känner på alla paket, haha har redan hittat vart min twilight tröja är! hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0