torsdagen den 29e december 2011

hejhej! sitter då och försöker ringa jonte, igen.. haha! skulle ju vara med han i kväll men jag kommer inte fram!! :O .. i alla fall, filmen var skit bra! lite sorglig i slutet men ändå grymt rolig och bra skådisar var med haha! rätt många typ tjugo st!! .. älska zac efron asså, han är dö snygg ju! i alla fall i den filmen! haha så himla löjlig och fjantig på ett charmigt sett! (Y) .. efter bion shoppade jag och conne lite, jag köpte en blus och två par trosor på rean och sen en julklapp till Elin :) sen så köpte conne ett linne också! den var jätte fin, hehe, efter det åkte vi hem till mig, vi va dö hungriga så det var gott med middag som redan stod på bordet när vi kom hem! .. efter det visade jag allt jag köpt eftersom conne ville se alla kläder! hehe, sen såg vi på just go with it den är ju jätte rolig! conne och jag satt och skrattade mycket! (Y) det var mys. nu är jag ensam i mitt rum och funtar på att ta en dusch och sedan sova? är helt slut! även fast man vaknade halv tolv idag igen... men jag somnade runt halv fyra? först smsade jag skit länge och sen kunde jag typ inte somna.. knas! haha, men men,... outfit bild tog jag däremot idag, slänger upp den snart.. aja, ska kolla fb lite snabbt innan jag duschar. Tjingeling! ♥
Julmix (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0