tisdagen den 6e december 2011

hejhej bloggen ;) hah.. idag har det varit en lugn dag, najs vare! kom precis hem, och jag måste säga hemresan var ett helvete! .. berättar mer om de sen. jag mötte danni vid station och då snackade vi om en massa hehe att snacka med danni är det bästa! hon förstår mig verkligen! :) .. sen så solade vi, det var skit varmt och min rumpa är fett röd! haha nu vet ni de, neh men brände den lite bara.. sen efter det käkade vi på subway tog en cola och bara chillade. Kollade lite i affärer också, det var riktigt najs. nu till hemresan! - jag och danni sitter vid centrum och ser 36an komma. bra tänkte jag nu kommer man snabbt hem! men framför 36an så står 35an där. sen gick allt fett snabbt! En buss åkte därifrån så jag tänkte att nästa var 36an men den som åkte var bussen före 35an, så jag går på 35an och när den svänger höger i stället för vänster skriker jag på busschauffören bah "du kör åt fel håll!" alla i bussen skrattade fett mycket åt mig! heh, så busschauffören sa till mig bah "det här är visst rätt väg. du sitter på 535an" skit surt också. Ni skulle sett hur röd i ansiktet jag var! gaad va pinit. hah, aja det tog lite tid att komma tillbaka till station, sen när jag var där mötte danni mig igen, vi skrattade om vad som just hänt och så kollade vi i hennes twilight tidning som hon precis hade köpt. ja, sen kom 45an och då satte jag mig på rätt buss, haha fett lång tid tog det att komma hem i alla fall x)
aja, nu ska jag göra lite läxa och sedan duscha och fixa inför i morgon. juste en ny skräckis går på bio just nu, den ska man se i helgen! wiiie :) ♥
tre bilder från idag när jag och danni solade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0