sweet dreams, sleep tight. I love you, good night.

hejhej! nu är man ny duschad och fräsch :) .. ska lägga mig i sängen och se på the last song, passar perfekt ju, ser typ aldrig slutet längre. för sorgligt gråter varje gång! (A) haha, men filmen är fett fin, ska ändå sova snart så ser början! (Y)
i morgon är det fredag, super skönt! snart är det lov också! det kommer bli awesome, jag och danni har redan planerat lite framåt, julafton och nyår och sånt. snart ska man ut och leta efter nyårsklänning och en massa, fast det är ju ganska långt kvar ändå, hehe.. i morgon i alla fall ska jag träffa söta danni! vi ska ha ta-hand-om-dig-själv-kväll :) kommer bli najs! ansiktsmask, måla naglarna och så smörja in sig i victoria secret's body lotion.. älska victoria secret saker! har underkälder därifrån, vandliga kläder, parfym, body lotion och body spray.. en massa! hehe.. och på tal om victoria secret så ska vi se på victoria secret fashion show :D .. kommer bli en härlig kväll, på fredag är man ju också ganska trött från skolan så kommer vara najs att ta det lugnt med bästa danni :)
neh nu ska jag stänga av datan :) god natt! ♥
the last song - en film värd att se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0