söndagen den 11e december 2011

hejhej! igår hade jag det jätte mysigt med conne, skulle egentligen vara hemma hos henne man pappa hade journen (hur det nu stavas haha) på jobbet idag så han kunde inte hämta mig, men snäll som conne är så kom hon till mig! .. vi gjorde dipp och grönsaker sedan drack vi cola såklart, hehe.. sen såg vi på film. Efter filmen satt vi bara och snackade, det var skit kul. haha, dock så skrämde vi upp varandra när vi snackade om skräckfilmer vi hade sett och typ andar och spöken.. typ att någon stod i rummet som vi inte såg som typ glodde på oss. haha, fick paniken när jag skulle låsa dörren och släcka där nere, päronen sov ju! haha..
idag är det tredje advent! ingen snö :( men 13 dagar till julafton, taggish??!! JA!  haha idag tror jag att vi ska köpa julgran, mysa här hemma och fika tända ljus och en massa! :) härligt. Neh nu ska jag ner och käka frukost! tjingeling ♥

idag kör vi på chill outfit, mjukisar och långärmad tröja med en stor mysig halsduk! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0