Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

hejhej! jag har precis planerat dagen med mamma och pappa, i dag händer de en massa! får typ ont i huvudet när jag tänker på allt jag ska hinna göra idag! haha
Gårdagen var i alla fall lyckad! :) .. jag och jossan gjorde mat, efter maten drog vi hem till anna och där var vi typ runt 15 pers trevlans, dock så blev det väldigt varmt! haha men men det var kul!
vid tolv ungefär så gick jag och jossan hem tilll mig, vi gjorde dipp med grönsaker och lite chips innan vi gick upp till systers gamla rum (hon har dubbelsäng så vi tog tillfället i akt och sov där) haha, vi såg på Justin Bieber never say never, jossan hade inte sett versionen jag har, knas jag vet! men hon tyckte den var (Y).. nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen sen drar jag in till stan, engelska affären, stinsen, ska träffa syster snabbt(hehe), sen till väsby centrum sen köpa julgran och sedan hem göra mat.... och mer! haha kommer sova gott i natt i alla fall heh ♥
taskig bild på min nya tröja, men får duga för nu! :)

Kommentarer
Postat av: annah hansen

19st var vi faktiskt ju!! ;D

2011-12-18 @ 16:36:31
URL: http://oneannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0