shoppat

hejhej! idag har jag varit ute och shoppat hela dagen! wiie, åh jag älskar känslan, jag köpte en sak till mina skor på jackie idag sen så köpte jag en jacka, jag köpte tre tröjor, allt passar perfekt till mina hunter stövlar! hih.. har haft det awesome i alla fall! :D en mysig dag med familjen dock var det packat med folk x) hehe..
I morgon ska jag upp tidigt, duscha, fixa mig och sedan träffa min söta danni! :D hih, vi ska shoppa som jag skrev förut och sedan ska vi äta middag på en mysig restaurang och sedan drar vi hemåt för att fira lilla julafton, hehe jag vet att du läser det här danni så skriver inte ena saken jag har köpt till dig! men när jag visade saken till min syster dog hon! hih du kommer älska den tror jag! ;) ... nu ska jag se klart på någon film på pappa ser på.. sen klockan 8 är det mys med syster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0