rubrik måste fyllas i

sprang till datan som du sa emma, haha bara för att hon ville att jag skulle se hennes kommentar :) haha jag vet emma! han är nog alla tjejers dröm ;) hehe
i alla fall, kom precis hem, eller för en stund sen har varit där nere i vardagsrummet ett tag. Efter skolan åkte jag hem och skrapade ihop 100 kr i mynt, haha sen drog jag till centrum med danni, Hon köpte julklappar och jag funtade på att köpa en tröja bara för att. men neh, jag la pengarna på mat i stället, haha, fett chockade de blev när jag la fram 100 kronor x) .. fett synd, hehe.. efter det så köpte jag en chai latte, danni åt thai mat medans jag satt och käka subway igen, skulle fan käkat thai mat ikväll.. i alla fall, nu är jag hemma och ska kolla igenom lite matte, sen ska jag sova. är helt slut och ska upp halv sex i morgon så .. godnatt! ♥
stiliga pojkar eller hur? .. först har vi shane, johan och erik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0