onsdag/torsdag

hejhej! sitter nu i skolan kom precis :) .. hann inte blogga igår kom hem halv elva och då åt jag middag. jag var hemma vid kvart över åtta det var chill, bytte tlll en tjock jacka sen så drog jag ner till ku, träffade jonte och markus och snackade lite, haha vi skojade som fan. de följde mig hem och så stod vi typ utanför mig ett tag och snackade som vanligt :D
efter de packade jag upp allt jag hade köpt, tre eller fyra tröjor, lösögonfransar och bh och trosor och lite till, sen solade jag, söta danni bjöd mig på några tior hihi :D
nu är jag som sagt i skolan, efter skolan blire hem, vila plugga och sedan dra till centrum med några. puss! ♥

twilight breaking dawn part 1 i morgon igen då!! wiiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0