måndagen den 19e december 2011

hejhej! har precis sett klart på nu är det jul igen 2, såg 1:an med päronen igår. mysigt ju! dom filmerna är fett bra, hehe.. Dagen har gått snabbt, åkte till skolan hade lektioner men gjorde typ inget sen drog jag hem, kunde inte vara med på gympan och spanskan tja jag skippade den. hehe, dock så tog det lång tid att komma hem. Jag sätter mig på tåget och vad gör man då? jo somnar, åkte till sollentuna, en unge började gråta och då vaknade jag som tur! haha, fick gå av och ta nästa tåg tillbaka -.- hur drygt som helst! haha tänk om jag hade somnat och vaknat i stan, shit! tänk om någon hade tagit min data hade den i knät liksom! gaad, inte bra! .. i alla fall när jag kom till rotebro så hade jag precis missat bussen så tog 533:an då blev jag tvungen att gå en bit hem men inte så jobbigt, stannade förbi vid grimbo och köpte choklad, kände att det behövdes! haha, sen kollade jag på the hills innan jag somnade sedan vaknade jag av att jossan knackade på min dörr, hade hennes busskort, hon la de i min jacka i lördags, haha vi hade totalt glömt bort det! i alla fall, nu ska jag in på andras bloggar och läsa lite innan jag tar en lång dusch! vill bada men har inget badkar :( saknar fan att bada badkar. hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

PEOFILBILD NU SNYGGING

<-----

2011-12-19 @ 22:31:30
URL: http://bollstaflickorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0