lyckad kväll!

hejhej! ikväll var en lyckad kväll :) jag mötte conne på tåget vi åkte in gick runt och kollade i affärer hon köpte julklappar :) .. sen hämtade vi biljetter och käkade snabbt på donken. Sen blev det dags för twilight!! hih, den var lika bra som den var första gången x) .. men nu ska jag vänta med att se den! så att jag inte tröttnar, fast det lär jag inte göra.. inte på twilight filmerna.. haha! dork
nu sitter jag i sängen med jeans och allt, ska bara värma mig lite och se klart sista tio minuterna på holes, såg den igen! :D heeh.. sen ska jag möte jonte och markus, vi ska ta en promenix och snacka och ah bara vara en stund men ska försöka vara hemma innan tolv. i morogn blire mycket, båda stan och fest ute i märsta :) .. kommer bli kuul!
nu ska jag i alla fall se klart holes. vi hörs! :) ♥
innan jag åkte :)
och nu sitter man i sängen efter en lång dag.. hehe bjuder på några mupp bilder (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0