lång dag

hejhej! hemma och städar en massa, mammas order, ska plugga samhäll också, har inte gjort alla uppgifter än, kul, var tvungen att göra det nu också för kommer inte ha tid under helgen! men vid tre så tar jag bussen till centrum, ska träffa söta danni på en fika eftersom hon åker i över morgon! :( ... kul kommer hon ju ha och så, men vill ändå inte att hon ska åka! hihi, kommer sakna dig danni! .. men ändå, italien! coolt ju! de ska åka till det där stället där de spelade in slut scenen i twilight new moon, fett coolt! haha danni du måste springa i fontänen som bella gör! ;)
ska shoppa idag! fan va skönt, känslan när man har köpt något, awesome! :) hihi.. ska försöka hitta en stickad kofta! får se hur de går, väsby centrum har inte så jätte bra kläder men bättre än inget! .. i alla fall, ska träffa danni fika och säga hejdå, men vi skulle ses snabbt på lördag. åh fett avis på henne hih.. sen efter centrum ska jag hem fixa till mig och förhoppningsvis använda min nya tröja!! håller tummarna på de ;) .. sen kommer jossan, vi ska ner till ica, köpa mat och sedan hem till moi och laga maten! :) mys ju! :)
efter de drar vi till anna för chillkväll :) ... sen får vi se vart vinden tar oss ;) haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0