julmaten kallar..

åh har precis varit uppe på mitt rum och lagt alla mina julklappar på sängen, åh blev super nöjd! åh i morgon är det slapp dag, då ska man glida runt i min one piece och sedan se på white christmas med familjen som alltid och bara mysa, det är ju som sagt "engelska julafton" :) blir mys! :) sen dagen efter så är min älskade danni hemma, eller jaf tror att det var på måndag? eller kanske tisdag? haha ingen aning men har i alla fall en överraskning till henne då! hoppas hon inte har någonting för sig för jag ska kidnappa henne hihi! neh men bara hon är ledig så blire prima! neh nu måste jag gå ner, julmaten kallar! hihi!
hoppas ni har haft en fin dag, än så länge så är min toppen, kärlek till min familj och släkten, alla här rättare sagt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0