julklappar från den finaste vännen

fick mer av danni!!! åh asså gud jag vet inte vad jag ska säga, asså du fan bäst daniella! älskar dig så!!
TACK TACK TACK, hihi nu luktar jag make up jacob som vi säger! och bombshell ;) haha!
armbandet är handgjort i italien, hur coolt som helst ju!! sen fick jag tre sjalar, otroligt snygga färger på dom! (Y) sen så ser ni en ask över parfymen till vänster, det är ett armband med massa berlocker! wiie, kommer ha allt på nyår, smycken, parfymen och en av sjalarna! :D
Parfymen till vänster (flowerbomb) har jag velat köpa sen typ början av nian eller något! aldrig gjort det dock, hehe, danni har den också så i skolan i grimsta förut gick jag alltid och sniffade henne! hih.. men nu luktar jag också så gottt! wiiiiie! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0