julafton nästa vecka!

hejhej! sitter i sängen och pluggar samhällskunskap, skit kul i know!? .. har precis sett på just go with it med päronen, såg klart den rättare sagt, såg lite av den igår.. i alla fall, dagen har varit ganska, tråkig, utom på gympa lektionen, vi hade dans och det var väldigt underhållande att se alla dansa haha ;)
I morgon händer det mer saker (Y). ska till skolan, lucia firande och prov. Sen träffa söta danni! hih, vi har mycket att prata om! :) och jag har en överraskning till henne, typ .. hah hoppas hon gillar de jag ska säga ;) vi ska sola som vandligt, liten tradtion att sola på tisdagar med henne nu för tiden! härligt ju! sen efter det ska jag möta barndomsvännen på station och sedan drar vi kanske hem till någon? eller så är vi i centrum? vet inte haha. men ska träffa henne i alla fall, det kommer bli en awesome dag med nära och kära! :)
nu ska jag ta en plugg-paus och duscha lite snabbt, i morgon så ska jag och conne vara lite snygga i håret, lite glitter kanske? .. lucia ju! :D, undra vem som är lucia.. hm, hehe ..julafton nästa vecka också, tagga! :D ♥

bild från förra lucian i grimsta, sämsta skolan men har de bästa minnena därifrån! .. jag står med kicki där bak i mitten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0