julafton i morgon!!

hejhej! åh det är julafton i morgon! känner mig som ett litet barn när man ser alla julklappar under granen där nere! hih... men vem gör inte de?? heh... jag har inte gjort mycket alls i dag, jossans mamma kom förbi runt halv elva och hämtade två av jossans tröjor eftersom jossan är i göteborg nu.. sen efter det somnade jag om och vaknade runt ett halv två. hur skönt som helst! hih.. har kollat lite på vad jag ska ha på mig i morgon, jag hittade mycket som jag skulle kunna ha på mig så ska har ingen stress i morgon, skönt! haha.. mamma och pappa köper julmat just nu men de är hemma vilken minut som helst tror jag! då blire att se på julfilm och fixa lite med maten till i morgon sen ska vi bara ta det lugnt, syster kommer till mig också, härligt! saknat henne har inte sett henne på ett tag känns det som men det var typ förra veckan som jag och hon träffades, haha!
nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt innan alla kommer hem, hare bra! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0