jag ser det snöar, jag ser det snöar!

hejhej! :) kom precis hem! gud vilken kväll! hehe.. ja det var en lyckad kväll i alla fall! (Y) .. är hur slut som helst, och i kväll så blev det en massa snö som ni själva har märkt, så vi hade årets första snöbollskrig, dock så blev jag mulad ett antal gånger och mitt hår lockigt, haha, men det var kul ändå! det ända jobbiga var att jag ramlade och slog i något tack vare erik haha! har värsta bulan på benet, det gör skit ont! haha, men sånt händer! .. är i alla fall skit trött så ska dra täcket över huvudet och sova nu! .. puss! ♥
och jag vill bara säga till danni som läser detta! .. har det underbart i italien!! kommer sakna dig, puss på dig hjärtis!!! ta hand om dig gumman..♥♥
(bilder kommer upp i morgon tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0