idag är det pappas dag

hejhej! 25e idag! engelsk julafton, har precis sett white christmas härlig film! (Y) men sett den för mycket och nu är den tråkig, man måste hålla sig för att inte somna haha! .. vi har också ätit middag snart ska vi äta engelsk julpudding och sedan se någon annan julfilm som är lite roligare! haha ;)
har i alla fall haft det mysigt med familjen och släkt igår och idag! i morgon åker jag och familjen till kista och då blire shopping! sen ska jag köpa en sista present till söta danni! hih hoppas du kommer gilla dina presenter!! så på tisdag då jag tror att danni är hemma så kommer jag att träffa henne hoppas jag på! hehe, då blire såklart shopping, helluu liksom jag och danni utan att shoppa?? ingen vandlig dag för oss! haha ;) .. sen på onsdag ska jag, elin och jonte till stan för att kolla runt, sen på torsdag blire att vara med syster och mamma, kanske fixa naglarna, sola och fixa inför nyår! aja nu ska vi se på en annan film och käka lite gott, hare bra! :) ♥
jag och älskade pappa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0