idag är det lördag, lördag betyder fest

hejhej! idag är det lördag, och lördag betyder fest! och i mitt fall så är det faktiskt fest idag! :D fett taggad asså, danni och jossan med! wiie, danni fixar håret just nu inne i stan, fett avis på hennes långa hår! det kommer typ vara ner till rumpan! :O åh jag vill också skaffa långt hår! efter det ska väl hon hem och käka och hämta sina grejer sen ska vi ha lite förkrök hemma hos mig medans vi fixar oss och sedan blire utgång till märsta, på vägen hämtar vi upp jossan och conne, haha får se om vi hittar till vår destination haha. det liggger typ mitt ute i skogen, fy läskigt ju många skräckfilmer med skog och grejjer, haha.. neh men det kommer bli kul! eller gal1 :D
ikväll ska jag ha min nya blus! :) yeey, hehe.. har jag precis städat klart, nu liksom! :O klockan är havl fyra typ!!!!:O började elva typ knas, hatar att städa rummet! -.- men nu har jag bara roliga grejer att se fram emot, wiie! just nu är man ---> :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0