godnatt

hellu! sitter nu i sängen efter en varm dusch. Idag var jag i skolan, dagen gick rätt snabbt och det är redan fredag i morgon! wiie, i alla fall, efter skolan kom jag hem, sov haha som vandligt. sen fixade jag mig lite och drog till centrum, det var tomtenatta ikväll :P inte jätte kul men helt ok.. träffade härligt folk och de var najs! det var dagens höjpunkt, en annan höjpunkt var när jag och conne reserverade biljetter till i morgon.. hehe kommer bli najs! och mysigt, stan är bäst! (: system kamera i morgon - check!
nu har jag som sagt duschat så ska ta och sova, ska upp kvar i sex :O kommer vara död i morgon, till matte provet/läxförhöret också -.- hur drygt som helst! aja.. nu ska jag sova. godnatt! ♥
några bilder på mig och danni när vi var på blidö senast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0