fredagen den 30e december 2011

hejj! åh det är nyår i morgon, känns inte som det! men jag är glad att snön inte är här till nyår i alla fall, i morgon så kommer mycket hända.. ska ta hand om mig själv i morgon, måla naglarna, duscha länge haha! sen typ fixa mitt rum lite, bestämma vad jag ska ha på mig, ansiktsmask och sånt, sen ska jag fixa mig och sedan åker jag och familjen till jossan för att käka middag med jossan och hennes familj, sen så ska vi möta upp fanny och danni och sedan frida och sedan erik, einar, mackan, jocke.... och listan fortsätter :D blir nog en toppen kväll! vi har all dricka och allt fixat allt som behövs nu är att bestämma min klädsel, först skulle man ha en blus och sedan skulle man ha klänning, sen tänkte jag ha spets tröja och nu vet jag inte. knas, danni vet vad hon ska ha på sig, jossan vet, fanny tror jag att hon vet. men inte jag, haha som vandligt! x)
men men, nu ska jag lägga mig i sängen lyssna på musik och sedan försöka sova. ska sova så snabbt som möjligt så att jag kommer upp i god tid, får inte sova till tolv igen. hehe! i alla fall, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0