fredag kvällen --> lyckad!

hejhej! igår var en toppen kväll.. vi alla drog till donken och jag och danni tjockade oss fett mycket. fett gott ju! hehe.. efter det drog vi hem till markus en stund. dock så fick man gå från donken till honom, den var lite jobbigt för mig i alla fall, ingen kondition haha.. men det funkade väl :) sen hemma hos markus satt vi alla och snacka och så. Dannis pappa ringer sen när vi är hemma hos markus och säger han att hon inte kunde sova hos mig.. lång historia i alla fall, när oliver sen skjutsade hem oss på hans moppe (väldigt långsamt gick det dock, haha) så ringer hennes pappa en timme senare, hennes syster skulle komma istället för danni så danni fick sova hos mig. haha en massa strul men tillslut fixade allt sig! :D .. vi hade vår spakväll, det var mys! haha fan va dannis spagrejjer brändes! haha jag var röd som en tomat efter alla masker och allt. aja, nu har vi vaknat och sett klart på burlesque :) den äger, de tyckte danni med! :D
nu ska vi nog börja fixa oss lite smått, ikväll drar jag till märsta för att umgås med conne!! :) puss ♥
älskar dig sweetie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0