fjärde advent

hejhej! eller godmorgon, vaknade för en halvtimme sen typ. om typ tio minuter landar danni i italien, åh vill också åka utomlands! .. men men, får vänta till nästa år, haha låter fett långt, nästa år - men det är det inte! (Y) då hoppas jag att jag ska dra till USA, skulle vara awesome, new york liksom! gaad.
i alla fall, ska tvätta bort sminket nu, somnade direkt i sängen asså. gud va trött jag var! och när jag skulle gå upp från sängen idag så haltade jag typ till toan, haha det gör för jävla ont på mitt smalben asså! men tillbaka till vad jag ska göra, ska åka köpa julgran nu, hann inte göra de igår, sen så ska jag hem, klä den syster putte och BAMSE kommer! ska mysa med bamse lite hih, och fika och ah en massa med familjen bara! nu ska jag dra på mig ett par mjukisar, hare bra! :) ♥

haha älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0