christmas is coming to town

Hejhej! vaknade runt tolv tiden och då satte jag igång med att städa mitt rum -.- .. men nu är det klart, har verkligen gått igenom varje liten sak och tvättat golvet, dammsugit och torkat av allt, fixat så att jag kan ställa fram lite jul saker.. när mamma och pappa kommer hem ska vi hämta syster, hon ska då med oss, köpa julgran sedan ska vi klä den där nerre, sen ska jag klä min gran här uppe och efter det blire att färga håret! man måste ju vara fin i håret till julafton och nyår! haha.. blir perfa, sen under lovet ska jag och mamma åka sola och sedan bjuder hon mig på fem hundra kroner för att fixa naglarna! :D wiie, älskar att ha långa naglar, biter av mina egna så kör på akrylnaglar istället haha :P .. nu ska jag ladda ner massa jullåtar! :) då blir nog mamma och pappa glad, haha ;)
tycker det är tråkigt att inte lägga upp bilder när man gör ett inlägg, och just nu vill ni inte se mig.. haha! så två bilder på mitt rum, dock så ser man inte allt i rummet.. men men! sen har vi mina två "bollar" som hänger i mitt fönster, min stjärna gick sönder så ska köpa en ny! kanske idag till och med :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0