burlesque

hellu! sitter i sängen och ser slutet på burlesque, älskar den filmen hehe.. efter det ska jag locka håret, vet inte varför men fick något ryck .. vid halv sju är det kören som gäller :) .. sen efter de ska jag umgås med mina små pojkar haha, sen ska jag hem och käka och typ sova, kommer vara hemma vid halv elva ungefär, ah finns inte mycket mer att säga.. jo! ...
idag i skolan hade vi en lektion engelska, sen skulle vi tydligen till något hus där vi skulle se på film. Massa från skolan var där, jag trodde typ att vi skulle se en bra film som typ twilight! men neh, en finsk jävla film som handlade om en brud på psyket .. hon trodde hon var en prinsessa ? ftw?? haha den sög i alla fall, se den inte!
neh nu har jag inge mer att skriva om, men kan tillägga en sak, DET SNÖAR! :D fett glad haha (Y) ♥

kolla på videon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0