bra start på jullovet

hejhej! :) äntligen får man sitta ner och chilla! hehe, vaknade typ halv tolv, hur skönt som helst! då ringde jag elin, Jag fixade mig snabbt och sedan satte jag mig på bussen mot station. På stationen mötte jag elin, hon gav mig min julklapp! åh jag blev överlycklig! har velat ha ett par långa korsörhängen hur länge som helst, men aldrig hittat de :( men nu har jag ett par! hih, TACK IGEN ELIN♥ älskar att få presenter, heh (A)
När vi kom till stan köpte vi varsin latte, jag tog en chai latte såklart ;) .. sen så började vi julshoppa. Köte fyra saker till min syster idag, två saker till pappa och en sak till mig själv, hih.. har redan köpt allt till mamma! :) nu är jag pank, hehe. men ska få mer pengar av mamma, då ska jag köpa presenter till polare, men till lördag så är allt fixat! åh, jag tror pappa blir extra glad hans ena present är ju från hollister!! :D älska hollister! hopppas jag får presentkort där! neh nu ska jag tända lite ljus där nere och sätta på julmusik, mamma och pappa bakar! (Y) jag fick inte baka för jag käkade bara upp degen! x) hah♥
mina nya örhängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0