blandade känslor

hejhej! idag har det varit en jobbig dag, eller början i alla fall, men men! danni ringde mig efter halva dagen och hade en överraskningn till mig, hon skulle bjuda mig på bio för att muntra upp mig, hade varit med syster hela dagen så senare vid fem träffade jag danni, vi såg In time! bra film, killarna tyckte också den var bra! hehe
nu är man hemma, lollo är här så vi tre (jag lollo och syrran) ska ha myskväll och tjocka oss med godis! vi har precis bytt om och tvättat bort sminket, vi har alla ansiktmask och funtar på vilken film vi ska se. DEt blir nog twilight eclipse, kommer bli härligt, haha danni du vet ju va jag ska drömma om ikväll!! ;) ♥
mår lite bättre nu tack vare min kära kompis danni som alltid finns för mig oavsett vad! tack gummsan!

godnatt i alla fall! kommer inte bli fler inlägg ikväll.. i morgon lägger jag in bilder från dagen med danni i stan också! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0