a perfect day

hejhej! har haft en prima dag i stan idag, köpte hur mycket som helst, plus en topp till nyår! wiie, kommer bli skit snyggt tror jag! nu är det tre saker till som jag vill köpa och jag har över 600 kr kvar så jag ska köpa de i morgon, sen är jag nöjd! :D hih, i morgon blire stan med elin och jonte senare på kvällen bio med danni! sen på torsdag bio med Conne! :D najs! :D fick ju bio biljett så måste ju gå vilket jag inte har något emot ;) heh
nu har jag bytt om till min stora mjuka twilight collegetröja! hur mysig som helst! dock så var den väldigt stor, medium i USA är stort haha! så den är ganska stor som sagt haha, men den är mysig! och passar perfekt till chill kvällar! snart ska jag möta danni vid ica. Vi ska köpa gooo saker och sedan dra oss hem till mig för lilla julafton, hihi åh vill se Danni grimas när hon öppnar sina julklappar! :D hihi ♥
"and so the lion fell in love with the lamb"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0